Webwinkel in producten tegen ongedierte


m menu image  m home m cart

Vaak gestelde vragen (FAQ)

V: Hoe kan ik bestellen? Hoe werkt de site?
A: Voeg producten toe aan uw winkelwagentje met behulp van de knop "Toevoegen" op de productpagina. Vervolgens kunt u in drie stappen de bestelling afronden door uw gegevens in te geven, verzending&betaling te kiezen en ten slotte kunt u de bestelling bevestigen. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging via email. TIP: Als u al gebruik maakt van telebankieren dan raden wij u aan te betalen via Ideal. Wij kunnen uw bestelling dan sneller versturen!

V: Wat zijn de verzendkosten?
A: De verzendkosten zijn altijd hetzelfde, ongeacht het aantal producten dat u besteld. Bestel dus meerdere producten tegelijk en betaal slechts eenmaal de verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen Eur 5,95 en voor België Eur 7,95.

V: Waar zijn jullie gevestigd? Kan ik ook producten afhalen?
A: Shop4home is gevestigd aan het Eschwal 18, te Wierden (Nederland). Let wel, dit is alleen het vestigingsadres, u kunt er helaas niet terecht voor het afhalen of retourneren van producten. Wilt u iets retourneren? Neem dan altijd eerst contact met ons op via het klantenservice-formulier of via de email!

V: Wat zijn jullie KVK- en BTW-nummers?
A: Shop4home is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel, te Enschede (Nederland) onder nummer 08186468. Ons BTW-nummer is NL176147524B01.

V: Wat zijn jullie bankgegevens?
A: Als u een orderbevestiging heeft ontvangen per email dan vindt u daarin onze bankgegevens. U kunt het totaalbedrag inclusief portokosten dan overmaken op onze rekening met IBAN-nummer = NL12 INGB 0004389345 (=rek nr 4389345), ten name van SHOP4HOME, te Wierden (Nederland). Vergeet daarbij niet om uw ordernummer te vermelden! Mocht u ook de BIC code nodig hebben, deze luidt: "INGBNL2A".

V: Is mijn product op voorraad?
A: Ja, Shop4home houdt altijd alle producten op voorraad. Uw bestelling kan dus na ontvangst van de betaling snel verzonden worden. TIP: Betaal indien mogelijk via Ideal om uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd te krijgen.

V: Kan ik een product terugsturen als het niet bevalt?
A: Ja, dat kan tot 14 dagen na ontvangst onder de wet Koop-op-afstand. Neem hierbij altijd eerst contact op via de Klantenservice pagina!

V: Geeft Shop4home garantie op alle producten?
A: Ja, op alle producten van Shop4home geven wij één jaar garantie. Binnen die 12 maanden wordt het product kostenloos omgeruild mocht het defect raken. Neem hierbij altijd eerst contact op via de Klantenservice pagina!

V: Op welke manieren kan ik betalen bij shop4home?
A: U kunt op de volgende manieren betalen bij ons:
- Vooruitbetaling, doordat u zelf het bedrag overmaakt is deze methode zeer veilig.
- iDeal, als u al telebankiert dan kunt u op deze manier snel, gemakkelijk en veilig uw aankoop betalen.
Betaal indien mogelijk via iDeal, zodat wij uw bestelling snel kunnen versturen!

V: Hoe wordt mijn aankoop verzonden?
A: Uw aankoop wordt stevig verpakt en vervolgens per bezorgdienst (DPD) verzonden. Het pakket is verzekerd en er moet getekend worden voor ontvangst. Onderweg is het pakket door ons te volgen met behulp van een track&trace functie. Hierdoor kunt u ervan verzekerd zijn dat uw aankoop altijd veilig aankomt.

V: Kan ik mijn pakket naar een postbus laten sturen?
A: Nee, dit is helaas niet mogelijk gezien PostNL andere bezorgdiensten niet laat bezorgen bij postbussen.

V: Naar welke landen verzenden jullie?
A: Wij verzenden onze producten binnen Nederland en België. Voor bestellingen met een orderwaarde van 100 euro of meer kunnen wij daarnaast eventueel onder voorwaarden een uitzondering maken. In dat geval kunt u contact met ons opnemen via de Klantenservice pagina

V: Wat is ultrasoon geluid?
A: Ultrasoon geluid is geluid dat boven de menselijke gehoorgrens ligt en dus niet hoorbaar is voor mensen. De gehoorgrens is niet voor iedereen exact hetzelfde. Doorgaans kan men er vanuit gaan dat geluid met een frequentie van 20KHz of hoger niet hoorbaar is. Ultrasoon geluid is wel hoorbaar voor veel ongedierte, waaronder het een handige manier is om ze te verjagen.

V: Gaat ultrasoon geluid ook door muren, plafonds, etc heen?
A: Nee, ultrasoon geluid gaat net als 'gewoon' geluid niet door muren, plafonds, etc heen. U heeft voor elke ruimte waar het ongedierte zich laat zien een ultrasone verjager nodig.

V: Kan ik ultrasone producten tegen muizen of ratten gebruiken in de buurt van mijn huisdier?
A: Ja, dat kan zo lang uw huisdier geen knaagdier is, zoals een konijn, cavia, hamster, etc. Honden, katten, etc hebben geen last van het ultrasone geluid van muizen/rattenverjagers. TIP: Heeft u een knaagdier, maar wilt u toch in de buurt muizen of ratten verjagen? Kies dan voor vallen of gif.

V: Mijn product op zonne-energie werkt niet?
A: Vaak gaat het om een lege accu, die zich nog niet voldoende heeft kunnen opladen. Zet het product eerst enkele dagen in uitgeschakelde toestand in het volle zonlicht, alvorens het product in te schakelen. Bij een wat ouder product kan het ook zijn dat de oplaadbare batterijen versleten zijn. Deze dient u dan eerst te vervangen.

V: Hoe dient een mollenverjager geplaatst te worden?
A: Voor het beste resultaat is het belangrijk dat de kop van de mollenverjager net boven de grond uitsteekt. De mollenverjager dient stevig in de aarde geplaatst te worden, zodat de trilling via de grond kan worden doorgegeven. TIP: Plaats de mollenverjager juist niet in een molshoop of -gang gezien daar de aarde zeer los is!

V: Mijn (katten)verjager met sensor gaat vrij vaak af. Wat kan ik hier aan doen?
A: Uw product beschikt over een Passieve InfraRood (PIR) sensor die veranderingen in warmte waarneemt. Plaats het product altijd met de rug naar uw huis en met het gezicht naar de tuin. Het is belangrijk dat er geen andere warmtebronnen (mensen, dieren, auto's, etc) zich in het zicht van de sensor bevinden zodat deze niet nodeloos afgaat. Alleen katten die door uw tuin lopen zouden zich normaliter binnen het zicht moeten begeven. TIP: Mocht een andere plaatsing niet mogelijk zijn, dan hebben wij eventueel ook een adapter te koop. Het aantal activaties is dan niet zo belangrijk en u heeft dan geen batterijen meer nodig!

V: Ik heb een andere vraag, hoe kan ik contact opnemen?
A: Als u contact met ons opneemt via de de Klantenservice pagina dan krijgt u doorgaans binnen één tot twee werkdagen antwoord op uw vraag. U kunt ook mailen naar . Als het om een bestaande order gaat gelieve dan het ordernummer te vermelden in uw email.

Terug


Winkelwagen  [lees meer]

Winkelwagen is nog leeg.