Webwinkel in producten tegen ongedierte


m menu image  m home m cart

Verzenden & retouren

Verzending van uw aankoop

Verzendkosten Nederland Eur 5,95
Verzendkosten België Eur 7,95

De verzendkosten zijn niet afhankelijk van het aantal producten dat u besteld. Als u dus meerdere producten tegelijk besteld dan betaalt u slechts eenmaal de verzendkosten!

Voor verzending van uw aankoop maakt shop4home gebruik van DPD. Hierbij rekenen wij geen extra verpakkings- of administratiekosten. Uw aankoop wordt na ontvangst van de betaling binnen enkele werkdagen verzonden. Mocht een product niet voldoende op voorraad zijn dan wordt het gelijk besteld voor u bij onze leverancier. Doorgaans zijn de meeste producten echter ruim voldoende op voorraad.

Wij verzenden minimaal drie keer per week. Doorgaans wordt uw bestelling binnen één of twee werkdagen na verzending voor de eerste maal aangeboden. Uw bestelling gaat in de meeste gevallen van de status "In behandeling" gelijk naar de status "Verstuurd". Na verzending ontvangt u een mailtje van ons dat uw bestelling onderweg is. Wij adviseren om te betalen via iDeal. Uw betaling is dan dezelfde dag nog binnen en dus kan uw bestelling ook eerder verstuurd worden.

Retourprocedure

U kunt een product retourneren in de volgende gevallen:

1. - Binnen veertien dagen na ontvangst, conform de wet koop-op-afstand. U betaalt dan alleen de portokosten van de retourzending. Let op, het produkt dient ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking aan shop4home geretourneerd te worden.

2. - In een garantiegeval. Op alle producten geven wij garantie tot maximaal één jaar na de aankoopdatum. U ontvangt kostenloos een nieuw exemplaar als het oude inderdaad defect blijkt.

De retourprocedure verloopt als volgt:
- Neem altijd van tevoren contact met ons op via de Klantenservice pagina en vermeldt hierbij altijd uw vijf-cijferige ordernummer en het product waar het om gaat. Probeer altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven wat het probleem is en wat u al heeft geprobeerd. Dit is belangrijk want helaas blijkt regelmatig dat een garantie-geval helemaal niet defect is. Als tijdens de mailconversatie blijkt dat het probleem écht niet door uzelf te verhelpen is dan zullen wij aan u vragen om het product te retourneren.
- Download daarvoor dan vervolgens onderstaand formulier en vul het in.
- Print uw emailconversatie met ons en niet die vast achter het retourenformulier.
- Voeg het retourenformulier met daarachter vastgeniet de emailconversatie toe aan uw retourzending.
- Verzend uw retourzending voldoende gefrankeerd naar het adres op het formulier.

Retourzendingen zonder volledig ingevuld formulier, emailconversatie en/of frankering worden helaas geweigerd. Onderstaand formulier is in PDF-formaat. Dit kunt u openen met de gratis PDF reader van Adobe, of een willekeurige andere PDF lezer.

Download het retourenformulier

Terug


Winkelwagen  [lees meer]

Winkelwagen is nog leeg.